تاپ تن شو

۱۰ کرم مرطوب کننده و آبرسان بسیار عالی سال 2021

دسته بندی :آرایشی و بهداشتی ۷ آذر ۱۳۹۹ نگارا 508
بهترین مرطوب کننده پوست

بهترین مرطوب کننده پوست و آبرسان های خوب بسیارند. اما چیزی که حائز اهمیت است این است که عالی ترین آنها را استفاده کنیم و تاثیرات بسزای آنها را ببینیم، پس اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید با این مقاله در تاپ تن شو تا انتها همراه باشید:


یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، خشکی پوست است. خشکی پوست بر اثر کمبود آب و نبود ویتامین کافی در پوست به وجود می آید. اما راه های زیادی برای مقابله با خشکی پوست وجود دارد. یکی از این راه حل ها کرم های مرطوب کننده و آبرسانها هستند. اما مشکل بزرگتر انتخاب یک آبرسان و کرم مرطوب کننده ی عالی و سازگار با پوست است. امروزه بر روی میز آرایش هر فردی آبرسان و مرطوب کننده های بسیاری را می بینیم.

کرم مرطوب کننده و آبرسان ها مربوط به قشر خاصی نیستند، چه زن چه مرد، چه پیر، چه جوان از این محصول استفاده می‌کنند. آب رسان ها و مرطوب کننده ها نقش بسیار پر رنگی را در وجود یک پوست لطیف و زیبا دارند، به همین دلیل انتخاب آن ها بسیار حائز اهمیت است. با TOPTENSHOW همراه باشید تا با بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست و همچنین بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و چرب آشنا شویم:


1- بهترین مرطوب کننده پوست های خشک (CLINIQUE):

بهترین مرطوب کننده پوست

اگر مقاله ی بهترین برند لوازم آرایشی ما را خوانده باشید قطعا با این برند خاص آشنا شده اید. این کرم با فرمولاسیونی جدید حاوی گلیسیرین و سدیم هیلارونیتی که دارد، عملکرد دو گانه را انجام می دهد. یعنی هم آب رسان و هم مرطوب کننده ی پوست های خشک و خیلی خشک است. از ویژگی های این کرم عالی می‌توان به رطوبت پوست‌های خیلی خشک، متعادل کننده ی پوست های حساس، بهبود وضعیت کلی پوست، نرم و صاف کننده پوست، اشاره کرد.

2- بهترین مرطوب کننده پوست های خشک (LOREAL) :

لورآل

لورآل یک برند آرایشی ثابت شده برای اکثر افراد است، که یک بافت ژلی دارد و فاقد روغن فورا می باشد. این کرم باید به صورت ماساژی به پوست زده شود و حاوی آبرسانی فوق العاده ی روزانه ی پوست است. دارای عملکرد چهارگانه روشن کننده، آبرسان، مرطوب کننده و محافظت کننده ی پوست میباشد.

3- بهترین کرم مرطوب کننده صورت (بایودرما تیو اتودرم) :

مرطوب کننده صورت

برند نوتری تیو اتودرم بایودرما (BIODERMA)، کرم مرطوب ‎کننده مخصوص صورت است با ساختار غنی و غیر چرب. ترکیبات موثر این محصول به حفظ آب و تعادل چربی در پوست کمک می‎ کند، تا شادابی و لطافت اولیه را به پوست بازگرداند. ترکیبی است شبیه سبوم (چربی طبیعی غدد سباسه پوست) که منشا گیاهی داشته و از روغن زیتون به دست می‎ آید که باعث افزایش رطوبت پوست و جلوگيري از دفع آب پوست، نرمی و انعطاف ‎پذيری پوست و با خنثی سازی ترکیبات سمی، از پیری پوست جلوگیری می ‎کند.

4- بهترین مرطوب کننده پوست های خشک (هیدرودرم):

بهترین مرطوب کننده پوست

این کرم به بهبود پوسته ریزی پوست کمک می‌کند. همچنین از دفع رطوبت پوست جلوگیری می کند. اجازه ی خارش و التهابات پوستی را نمی‌دهد و اختلالات ناشی از افزایش ضخامت لایه شاخی را کنترل می کند. همچنین به درمان برخی ازاختلالات پوستی نظیر اگزما، خشکی و زبری بیش از اندازه پوست کمک می کند.

5- بهترین مرطوب کننده پوست های خشک (QV) :

بهترین مرطوب کننده پوست
بهترین مرطوب کننده پوست QV

فرمولاسیون غنی کرم مرطوب کننده کیو وی، سبب بازسازی پوست شده و به آبرسانی عمقی نواحی خشک، کمک فراوانی می‌کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد کرم مرطوب کننده QV می توان به وجود اسکوآلن در فرمولاسیون آن اشاره کرد. مرطوب کننده پوست QV از ترکیبات طبیعی موجود در چربی پوست بدن انسان است. در فرمولاسیون این محصول، به سازگاری pH آن با پوست توجه زیادی شده و در ترکیبات آن از عطر، رنگ، لانولین و پروپیلن گلیکول استفاده نشده است، تا کمترین میزان تحریک پذیری پوست را برای مصرف کننده فراهم آورد.

6- اسمش باکس (smashbox):

اسمش باکس یکی از بهترین مرطوب کننده پوست خشک می باشد. این مرطوب کننده ی عالی، پوست را به صورت 24 ساعته آبرسانی می کند، بدون اینکه حالت چرب و روغنی ایجاد کند. زیرساز آرایش نیز می باشد و به عنوان پرایمر، آرایش شما را یکدست و مات نشان می دهد. همچنین میزان چربی صورت را کنترل می کند و 24 ساعته ماندگاری دارد. کرم مرطوب کننده اسمش باکس خاصیت هیالورونیک اسیدی دارد که ماده ی جوان کننده و ضد چین و چروک می باشد، که در تمام کرم های ضد چروک از این ماده استفاده می شود. با استفاده از این محصول شما در واقع پوست خود را آبرسانی میکنید.

7- کرم مرطوب کننده پریم (PRIME):

کرم مرطوب کننده پوست

کرم مرطوب کننده پریم 24 ساعته مناسب پوست خشک و معمولی حاوی روغن های ماکادمیا، شی باتر، نارگیل و هسته انبه می باشد. این کرم جهت درمان بسیاری از مشکلات پوستی نظیر چین و چروک، اگزما، خارش و غیره مناسب است. ویتامین های E و Q10 موجود در این کرم مقاومت پوست را افزایش داده و چین و چروک ها را کاهش می دهد. استفاده از این کرم به مرور زمان از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پوست های خشک را نرم و مرطوب نگاه می دارد. محصولات پریم با فرمولاسیونی غنی، تهیه شده از عصاره های گیاهی و روغن طبیعی هستند. این روغن های طبیعی دلیل رطوبت رسانی به پوست هستند.

8- لانکوم (Lancome):

بهترین مرطوب کننده پوست خشک

کرم تغذیه کننده و تسکین دهنده لانکوم برای پوست های خشک ، حاوی ترکیبات گیاهی با نام Neurocalm و همچنین عصاره گل یاسمن می باشد که انعطاف پذیری پوست را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده لانکوم از ترکیب انحصاری این برند با نام Cohesium استفاده شده است، تا مرطوب سازی و آبرسانی به پوست را به مدت 24 ساعت تضمین نماید. کرم ضد استرس لانکوم ، از پوست شما در برابر آثار ناشی از فشارهای عصبی و استرس محافظت می نماید تا پوستی درخشان ، شاداب و لطیف داشته باشید .

این محصول با برند لانکوم در دو نوع مختلف برای ” انواع پوست ” و همچنین ” پوست های خشک ” موجود می باشد. بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست چرب و همچنین بهترین مرطوب کننده پوست خشک این برند یکی از پرفروشترین محصولات بهداشتی سال قبل بودند.

9- مرطوب کننده سیکاپلاست (CICAPLAST)

ترمیم کننده پوست

مرطوب کننده و نرم کننده پوست سیکاپلاست سبب ترمیم لایه محافظ پوست که در اثر عوامل خارجی (سرما، خشکی) می‌شود.

همچنین قدرت بازسازی پوست برای ترمیم خشکی های موضعی ، پوسته شدن ، ترک خوردن و سایر انواع ناراحتی های پوستی را دارد.

10- کرم مرطوب کننده اوریاژ (URIAGE)

ساختار منحصر به فرد کرم مرطوب کننده اوریاژ باعث نفوذ سریع آن در پوست می شود و یک پوشش محافظ و بدون چربی روی پوست ایجاد می کند. پوست دست ها را نرم و در مقابل آسیب های خارجی از آن محافظت می شود. کرم ترمیم کننده سیکا اوریاژ(URIAGE) علاوه بر ایجاد لایه محافظ بر روی پوست، عایقی در برابر آسیب های خارجی است و موجب ترمیم آسیب های وارد شده به اپیدرم نیز می شود.

نگارا

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال (بزودی)

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  1. مهسا گفته؛
    11:49 1399/10/22

    مطلب جالبی بود به من که خیلی کمک کرد ممنون❤️

    • نگارا گفته؛
      14:05 1399/10/23

      خواهش میکنم دوست عزیز، موفق باشین 🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: